pre vaše cennosti v bezpečí

Doručovanie tovaru

Cena za doručenie vašej objednávky závisí od jej hmotnosti. Každý prepravca má rôzne limity na prepravu a preto sa snažíme dať vám na výber z viacerých možností. Dostupné možnosti prepravy pre váš konkrétny nákup si môžete pozrieť kedykoľvek pred odoslaním objednávky v košíku - po prekliknutí sa na 2.krok cez “Pokračovať k doprave a platbe”. Následne sa môžete vrátiť späť k nákupu.

Pre doručovanie tovaru máme rôzne možnosti pre tovar do 30 kg a pre tovar nad 30 kg.

1. Tovar do 30 kg

Doručenie na adresu

Zásielku vám doručíme priamo na vami zadanú adresu (domov, do práce...) poštou alebo kuriérom.

⇒ Doručenie cez DPD

Dopravou cez spoločnosť DPD doručujeme tovar do hmotnosti 30 kg, v pracovných dňoch zvyčajne od 8:00 do 18:00. Deň pred doručením budete informovaný SMSkou, príp. e-mailom o odovzdaní tovaru prepravcovi. Pokiaľ sa Vám doručenie v daný deň nehodí, môžete podľa pokynov v SMS / e-maile zmeniť termín aj adresu doručenia. Ráno v deň doručenia dostanete SMS / e-mail s informáciou, že tovar je u kuriéra na doručení.

V cene tejto prepravy sú 3 bezplatné pokusy o doručenie

Platby za dobierku je možné uhradiť v hotovosti alebo platobnou kartou kuriérovi cez POS terminál.

Doručenie cez Slovenskú poštu

Prostredníctvom Slovenskej pošty vám na vašu adresu doručíme menšie zásielky (do 2 kg) ako doporučený list alebo väčšie zásielky (do 5 kg) ako balík. Mailom alebo SMS-kou dostanete odkaz na sledovanie pohybu zásielky. Pokiaľ vás poštár nezastihne na adrese, zásielka na vás bude čakať na najbližšej pošte. O uložení zásielky na pošte informuje adresáta Slovenská pošta zaslaním SMS avíza alebo zanechaním písomného oznámenia o uložení zásielky v domovej listovej schránke.

• Doručenie na výdajné miesto

Nechcete čakať na kuriéra? Menšie zásielky si môžete dať poslať na výdajné miesto alebo do balíkoboxu, ktoré si zvolíte z ponuky a vyzdvihnúť si ich v čase, ktorý vám vyhovuje (resp. v rámci otváracích hodín výdajného miesta).

Možnosť doručenia na výdajné miesto je zobrazená pri výbere dopravy len pri takom tovare, ktorý je vzhľadom na hmotnosť a jeho rozmery možné doručovať týmto spôsobom. Ak v ponuke takáto možnosť zobrazená nie je, tovar sa nedá objednať s doručením na poštu, ani do balíkoBOXu a je potrebné si zvoliť doručovanie kuriérskou službou.

⇒ Doručenie do Z-BOXu Packeta 

Z-BOX je samoobslužné výdajné miesto, ktoré je otvorené spravidla 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Zásielku si tu vyzdvihnete bezkontaktne, a to pokojne aj uprostred noci.

Pre vyzdvihnutie zásielky je potrebné mať vo svojom smartfóne nainštalovanú mobilnú aplikáciu Packeta, v ktorej je uvedené rovnaké telefónne číslo ako na objednávke. Akonáhle prídete k Z-BOXu, zapnite si na telefóne lokalizačné služby GPS, bluetooth, skontrolujte pripojenie na internet a otvorte aplikáciu Packeta vo vašom mobilnom telefóne. Aplikácia sa ihneď automaticky spáruje s vašou schránkou, ktorú následne otvoríte pomocou tlačidla v detaile zásielky. Potom už stačí len vybrať zásielku a zatvoriť schránku.

Pozor - Z-boxy majú obmedzenú lehotu na vyzdvihnutie na 2 kalendárne dni s možnosťou predĺženia o 1 deň (cez aplikáciu).

Prípadnú dobierku za zásielku je potrebné uhradiť vopred v aplikácii.

⇒ Doručenie na výdajné miesto Packeta 

Zásielka vám bude doručená na niektoré z výdajných miest (2638 miest), ktoré nájdete v zozname pri výbere spôsobu dopravy. Po doručení zásielky na vami zvolené výdajné miesto vám Packeta pošle SMS a e-mail s heslom. Zásielku si môžete následne vyzdvihnúť v priebehu 7 dní.

Pohyb zásielky doručovanej cez službu Packeta môžete sledovať v mobilnej aplikácii alebo online na odkaze: https://tracking.packeta.com/sk/tracking/search

⇒ Doručenie na poštu 

Balík si môžete dať doručiť na ktorúkoľvek pobočku Slovenskej pošty (t.j. viac ako 1500 výdajných miest). Zvolíte si ju z ponuky, ktorá sa vám zobrazí pri výbere dopravy. Zásielka tu môže byť uložená až 18 dní. Pohyb zásielky môžete sledovať po zadaní čísla zásielky tu: https://tandt.posta.sk/ O uložení zásielky na pošte budete informovaný prostredníctvom SMS alebo mailu.

⇒Doručenie na výdajné miesto DPD 

Balík vám bude doručený do odberného miesta Pickup podľa vášho výberu a môžete si ho vyzdvihnúť v čase, ktorý vyhovuje vám. Ak vám medzičasom nevyhovuje dátum alebo miesto doručenia balíka, môžete si balík presmerovať. Urobiť tak môžete pomocou linku, ktorý vám DPD zašle e-mailom alebo v SMS.

Hmotnosť

 do

Na adresu

Na výdajné miesto/ Z-BOX

Obrázok, na ktorom je text, písmo, symbol, grafika

Automaticky generovaný popis

Obrázok, na ktorom je grafika, logo, symbol, písmo

Automaticky generovaný popis

Obrázok, na ktorom je písmo, grafika, logo, symbol

Automaticky generovaný popis

Obrázok, na ktorom je text, písmo, symbol, grafika

Automaticky generovaný popis

Obrázok, na ktorom je grafika, logo, symbol, písmo

Automaticky generovaný popis

‹ 0,5 kg

2,80 €

4,20 €

3,60 €

3,90 €

4,20 €

‹ 1 kg

3,80 €

‹ 3 kg

5,10 €

‹ 5 kg

4,50 €

‹ 10 kg

-

5,10 €

5,70 €

-

4,80 €

‹ 15 kg

5,70 €

6,60 €

5,20

‹ 20 kg

-

‹ 30 kg

6,90 €

-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

2. Tovar nad 30 kg

Manipulácia s trezormi vysokej hmotnosti je náročná na personálne zabezpečenie, resp. technické zariadenia. 

Trezory nad 30 kg vám vieme doručiť prostredníctvom kuriérskych služieb Geis alebo SDS. Spoločnosť Geis ponúka pri zásielke do 85 kg aj jej vynesenie na poschodie.

V prípade požiadavky na vynesenie a umiestnenie ťažšieho trezoru na konkrétne miesto v budove vám odporúčame obrátiť sa na sťahovaciu firmu vo vašom okolí, ktorá sa špecializuje aj na sťahovanie trezorov/ťažkých bremien. Takýto postup považujeme za výhodnejší aj z toho dôvodu, že pri väčších rozmeroch a hmotnosti trezoru je väčšinou požadovaná obhliadka priestorov vopred a zodpovedanie niekoľkých otázok, ktoré sú rozhodujúce aj pre kalkuláciu ceny (napr. prístup do budovy- rampa/schody, šírka dverí, výťah, počet schodov, tvar a šírka schodiska, povrch podlahy - dlažba, mramor, drevo a iné).

Ak je to prijateľné, je možné nechať trezor od nás doručiť na adresu sťahovacej firmy, ktorá bude trezor následne umiestňovať (vynášať). Čas doručenia kuriérom na Vašu adresu je totiž ťažké dopredu zistiť tak, aby boli na ten čas pripravený aj pracovníci sťahovacej služby k vyneseniu trezora  a nedochádzalo k čakaniam a prestojom.

 

⇒ Doručenie cez Geis s vynáškou - do 85 kg 

Prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Geis Vám ponúkame doručenie vašej zásielky aj s vynesením – za nasledovných podmienok:

  • tovar o maximálnej hmotnosti 85 kg
  • tovar môže byť doručovaný ako samostatný balík alebo uložený pri prevoze na polpalete/palete. Tovar prepravovaný na palete sa môže pri vynáške z palety zložiť (prestrihnutím upevňovacej pásky)
  • vynášku realizujú 2 pracovníci spoločnosti Geis za pomoci prepravného vozíka (tzv. rudla)
  • pred samotným doručením vás bude vopred telefonicky kontaktovať kuriér Geis

Ak prístup na miesto, kde potrebujete trezor vyniesť, nie je vhodný pre použitie prepravného vozíka (úzky priestor, nespevnená plocha, na mechanické poškodenie citlivý povrch), odporúčame individuálne si objednať sťahovaciu firmu.

 

⇒ Doručenie cez Geis bez vynášky ( 30 - 500 kg)

Kuriér Vám tovar doručí osobne na určenú adresu, po prvý prah domových dverí. 

Kuriér vozí tovar spravidla v čase medzi 8 - 17 hod,  presný čas nie je možné ovplyvniť.

V prípade neúspešného prvého pokusu o doručenie je ešte druhý pokus o doručenie v cene. Dobierku je možné zaplatiť u kuriéra len v hotovosti.

Tovar je pri preprave uložený na palete. Manipuláciu a zloženie z auta zabezpečuje kuriér pomocou hydraulického čela na vozidle a paletového vozíka.

Táto doprava nezahŕňa výnos do bytu/domu, inštaláciu a ďalšie služby. 

⇒ Doručenie cez SDS bez vynášky 

Kuriér Vám tovar doručí osobne na určenú adresu, po prvý prah domových dverí. 

Kuriér vozí tovar spravidla v čase medzi 8 - 17 hod,  presný čas nie je možné ovplyvniť.V deň doručovania dostanete SMS správu s oznámením a kontaktom na kuriéra. V prípade neúspešného prvého pokusu o doručenie je ešte druhý pokus o doručenie v cene. Dobierku je možné zaplatiť u kuriéra len v hotovosti.

Tovar je prepravovaný ako kusový balík (do 40 kg) alebo je uložený na palete. Manipuláciu a zloženie z auta zabezpečuje kuriér pomocou hydraulického čela na vozidle a paletového vozíka.

Táto doprava nezahŕňa výnos do bytu, domu, inštaláciu a ďalšie služby. 

 

Doplňujúce informácie:

Doba dodania:

Ak si objednávku vytvoríte v pracovný deň do 10:00 hod. na tovar, ktorý je skladom, Vašu objednávku zabalíme a odošleme ešte v daný deň. Balíček bude za 1-3 pracovné dni u Vás. 

Sledovanie pohybu zásielky

Cestu vašej zásielky môžete sledovať u všetkých našich prepravcoch online. Do príslušného okineka je potrebné vpísať číslo zásielky, ktoré vám pošleme mailom.

Packeta:                 https://www.packeta.sk/ 

DPD:                           https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/

Slovenská pošta          https://tandt.posta.sk/

Geis                            https://www.geis-group.sk/sk/detail-zasielky?packNumber=

SDS                            https://sdsportal.oltisgroup.cz/Zasilka/Sledovani

 

Preberanie zásielky

Pri preberaní tovaru odporúčame skontrolovať nepoškodenosť obalu zásielky. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame spísať s pracovníkom prepravnej spoločnosti ihneď na mieste zápis o škode a informovať nás telefonicky na čísle 0948 38 38 22. Odporúčame tiež odfotiť zásielku pred rozbalením.

Nevyhadzujte obal skôr ako skontrolujete pribalené príslušenstvo (napr. kľúče, návod, priloženú faktúru). Dôkladne skontrolujte kartónový aj igelitový obal.

V prípade platby na dobierku vám kuriér vydá aj doklad o úhrade (ak tak neurobí automaticky, vypýtajte si ho).

V zimnom období odporúčame po premiestnení trezora z chladnejšieho prostredia do teplejšieho počkať aspoň 2-3 hodiny. Nepoužívajte trezor hneď. Aklimatizácia trezora (vyrovnanie teplôt) je potrebná pre odstránenie rizika kondenzácie vlhkosti v zámkovom mechanizme. V opačnom prípade by mohlo dôjsť k nesprávnemu fungovaniu alebo poškodeniu elektronického ale aj mechanického zámku. 

Riešenie problémov s doručovaním – kontakty na zákaznícky servis prepravcov

Nestáva sa to často, ale nie je vylúčené, že by mohol nastať problém s vašou zásielku v procese prepravy. Vtedy je najrýchlejším spôsobom riešenia kontaktovať priamo prepravcu a preto nižšie nájdete kontakty na zákaznícky servis jednotlivých prepravcov. Samozrejme, môžete sa s problémom obrátiť aj na nás a my ochotne preveríme stav vašej zásielky.

Slovenská pošta      tel. č.: 0850 122 413

                                    e-mail: zakaznickyservis@slposta.sk

Packeta:                  tel. č.: +421 221 201 135

                                          Kontaktný formulár: https://www.packeta.sk/kontaktny-formular

Najčastejšie otázky https://www.packeta.sk/zakaznicky-servis

DPD                          e-mail: dpd@dpd.sk 

- pracovníci zákazníckeho servisu DPD Vás budú kontaktovať spravidla do 4 hodín od odoslania otázky. Telefonický kontakt nie je dostupný.

Geis                           tel. č. : 18 181

                                               e-mail: info@geis.sk

SDS                           tel. č. : 18 108

                                                e-mail: info@sds.sk

 

3. Osobný odber

Objednaný tovar (do 50 kg) si môžete vyzdvihnúť aj osobne na odbernom mieste – v našej kancelárii firmy  BONPRODUCT s.r.o, na Bakossovej ulici 3 H (mapka).

Prosíme však vždy si dohodnúť termín odberu vopred telefonicky na čísle 0948 38 38 22. 

Najdôležitejšie novinky priamo na váš email

Získajte zaujímavé informácie vždy medzi prvými

Vaše osobné údaje (email) budeme spracovávať len za týmto účelom v súlade s platnou legislatívou a zásadami ochrany osobných údajov. Súhlas potvrdíte kliknutím na odkaz, ktorý vám pošleme na váš email. Súhlas môžete kedykoľvek odvolať písomne, emailom alebo kliknutím na odkaz z ktoréhokoľvek informačného emailu.